此為土耳其歌手Rober Hatemo的最新主打歌"到處都是妳"。今年冬天的伊斯坦堡街頭勁歌!
歌詞請按



中文翻譯:Crystal
Haydeeee....Come on!
Seninle akraba gibi olduk uzaktan很久以前我們就像親戚一樣親密
Elimi uzatsam tutar alirdim çoktan如果我當時有把手伸長,我早就擁有妳了
Seni sana benide bana vermis veren那個給妳給我生命的誰...
Sasirttim mi, Bunalttim mi?妳被我嚇到了嗎? 妳被我悶死了嗎?
Çok afedersin üzgünüm!!對不起,我說聲抱歉
Biiir çok sikildim 一,我覺得很無聊
Ikii yerim çok dar二,我的空間很狹窄
OoOoO senden çok var喔喔喔,到處都是妳(妳有好多個)
Benimi buldun simdi現在妳找到我了嗎?
Çok isim var我還有很多工作要忙...
Biiir çok sikildim 一,我覺得很無聊
Ikii yerim çok dar二,我的空間很狹窄
OoOoO senden çok var喔喔喔,到處都是妳(妳有好多個)
Benimi buldun simdi現在妳找到我了嗎?
Çok isim var我還有很多工作要忙...
Haydeee...Come on!
Seni bir arkadas bir dostum gibi sevdim我對妳的愛像朋友,或像知己
Sen oturmus bana asktan dem vuruyorsun但是妳卻跟我談論愛情
Bende sevdigin çok sey var adi ask degil妳在我心目中代表許多事物,但不是愛
Çagirdim mi, ayarttim mi?我有叫妳嗎? 我有勾引妳嗎?
Kendin geldin ya simdi dinle自己過來聽著吧!
Biiir çok sikildim 一,我覺得很無聊
Ikii yerim çok dar二,我的空間很狹窄
OoOoO senden çok var喔喔喔,到處都是妳
Benimi buldun simdi妳找到我了嗎?
Biiir çok sikildim 一,我覺得很無聊
Ikii yerim çok dar二,我的空間很狹窄
OoOoO senden çok var喔喔喔,到處都是妳(妳有好多個)
Benimi buldun simdi現在妳找到我了嗎?
Çok isim var我還有很多工作要忙...
Hadi çok isim var...好啦...我還有工作要忙

arrow
arrow
    全站熱搜

    Crystal 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()